گاه گدار

نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه ...

گاه گدار

نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه ...

شب یلدا

+ ابراز عشق و علاقه از طرف یک زن چجوری میشه فهمید در واقع حقیقی هست یا حقیقی نیست ؟

- همین قدر بگم که هیچی یه روزه یا یه شبه اتفاق نمی افته ؛ نه عشق ، نه نفرت ... ؛ هرچیزی قبلش مهمه و قبلترش و خیلی قبلترش ...

.

.

.

.

+ من اگه میشه فقط می خوام باهات صحبت کنم ، همین ...

- آقا حامد من یک زن شکست خوردم

+ اتفاقاً به همین دلیل ، تجربیات شما ، همین چیزی که امروز به من گفتین ، باعث شد توی گذشته م سرک بکشم

- خوبه ؛ فقط مواظب باش غرق نشی و یک چیز دیگه ...

زخم های آدم سرمایه ست حامد ، سرمایه ت رو با این و اون تقسیم نکن ، داد نکش ، هوار نکش ، آروم و بی سر و صدا همه چیز رو تحمل کن ...

.

.

.

.

+ در و دیوار این خونه داره عذابم میده پریا

- بزار عذابت بده حامد ؛ این تیغ تیزی که به جونت افتاده بزار خراشت بده ، بزار زخمت بزنه ، اونقدر زخمت بزنه تا تیزیش کم بشه 


پ.ن : دیالوگ هایی از فیلم شب یلدا که خیلی دوستش دارم با بازی محمد رضا فروتن و کارگردانی کیومرث پور احمد